---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

گل من باغچه نو مبارک

گل من گوش کن عزیزم ، گلدونت داره می خونه

توی کدوم باغ قشنگی ریشه هات زده جوونه

می دونم وسعت گلدون واسه تو کوچیک و تنگ بود

با تموم سادگی هات واسه من اما قشنگ بود

گل من رفتی و گلدون می خونه برات هنوزم

تو به آرزوت رسیدی باغ خوشبختی مبارک . . . . .

اما گاهی من می ترسم که تو اونجا خوش نباشی

نکنه غصه بیاد و گل من پژمرده باشی

گل من خبر نداری دل گلدونت می گیره

اگه تو پژمرده باشی گلدونت برات می میره

گل من نگو که اونجا دل تو برام می گیره

گل من نگو شکستی گلدونت برات می میره

نکنه لگد شه ساقت زیر پای هر غریبه

ساده دل نباش گل من که دنیا پر از فریبه

نکنه یه وقت شکستی...آخ داره اشکام می ریزه

نمی دونی خاطر تو واسه من چقدر عزیزه . . . .

 

باور نکن تنهاییت را


باور نکن تنهاییت را ، من در تو پنهانم تو در من

 

از من به من نزدیکتر تو ، از تو به تو نزدیکتر من


باور نکن تنهاییت را ، تا یک دل و یک درد داریم

تا در عبور از کوچه ی عشق ، بر دوش هم سر میگذاریم


دل تاب تنهایی ندارد ، باور نکن تنهاییت را

هر جای این دنیا که باشی ، من با توام ؛ تنهای تنها


من با توام هر جا که هستی ، حتی اگر با هم نباشیم

حتی اگر یک لحظه ؛ یک روز ،با هم در این عالم نباشیم


این خانه را بگذار و بگذر ، با من بیا تا کعبه ی دل

باور نکن تنهاییت را ، من با توام منزل به منزل

یاد باد

یاد باد
 
یاد باد  وقتی که  من  کنج دلت جا و مکانی داشتم
شادمان در محفل چشمان  خود  سرو روانی داشتم
 
یاد باد وقتی که من در شهر  تو نام و نشانی داشتم
در سرای  قلب  تو من شهرت وحسن جهانی داشتم
 
یاد باد  وقتی  که من در پیش تو راز نهانی  داشتم
سالها درچشم تو روشن دل  و شیرین بیانی   داشتم
 
یاد باد وقتی  که در باغ  دلت  گلدان   یاسی  داشتم
من  برای  چیدن و  بوییدنش  کوته   زمانی  داشتم
 
یاد باد وقتی که  من در نزد یار شور جوانی  داشتم
درنگارستان عشق ،سیمین بر و نوشین لبانی  داشتم
 
یاد باد وقتی که من با یاد تو باران شدم بر دشت ها
بعد آن باران زمهرت هفت طبق رنگین کمانی داشتم


اگه جا بلی بری...... بنه نیس ولت کنم
بنا نیس بری ز دل ..... یا که خون دلت کنم
اگه جابلی بری .... روزا خو شو نمشه
دلوکوم ابری مشه .... دیه افتو نمشه
اگه جا بلی بری ....میدونم بیمار مشم
دیه صبحا نموخام .... من ز خو بیدار بشم
اگه جا بلی بری .... منم جا ملم مرم
تو ز پیش من مری ..... من ز این دنیا مرم