---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

آخرین فرد ........

آخـــــرین فـــــردی کـــــه ,

درســـــت قبـــــل از خـــــواب ,


در مـــــوردش فکـــــر می کنیـــــد ...


کســـــی اســـــت کـــــه ,


" قلــ♥ــب " شمـــــا بـــــه او تعلـــــق دارد .........!


یک داستان عاشقانه و غم انگیز



سر کلاس درس معلم پرسید:هی بچه ها چه کسی می دونه عشق چیه؟    ادامه مطلب ......



  
 
ادامه مطلب ...

آه ..... یک نفر .....

یک نفر قلب تو را بی سحر و جادو می برد
بی گمان من می شوم بازنده و او می برد
اشک می ریزم و می دانم که چشمان مرا
عاقبت این گریه های بی حد از سو می برد
آنقدر بی صبرم که هر کس یک نظر میبیندم
ماجرا را راحت از رفتار من بو می برد
من در این فکرم جهان را می شود تغییر داد
عاقبت اما مرا تقدیر از رو می برد

متشکرم

 


برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی

برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی

برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی. ........


بقیش ادامه مطلب

  

ادامه مطلب ...

برای تو مینویسم

برای تو می نویسم : برای کسی که قلبی به وسعت آسمان و دلی به پاکی چشمه ساران دارد.


بقیش ادامه مطلب   ......

 

ادامه مطلب ...

برا خنده..........

بیا پشتتو ماساژ بدم    ....   آخی ! 


       ************************


کی بود منو صدا کر د!..... بزار بخوابیم......

نوروز پیشاپیش مبارک باد

بهار ثانیه ثانیه از راه میرسد و اینجا کسیست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری دوستت دارد . . .
نوروز پیشاپیش مبارک باد . . .


 

ادامه مطلب ...

خسته ام... از تـــــو نوشتن...! کمی از خود می نویسم این "منم" که، دوستت دارم...!

کاش میشد... تمام داستان های دنیا را از دهان تو بشنوم!
تمام عاشقانه های دنیا را تو برایم تکرار کنی!
اصلاهر چه تو بگویی زیباست!
میدانی کاش میتوانستم با تمام وجودم صدایت را در اغوشم بگیرم !



کـاش مـی فـهـمیـدی ...
قـهـر میـکنم تـا دسـتـم را مـحـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـویی:
بـمان...
نـه ایـنـکـه شـانـه بـالا بـیـنـدازی ؛
و آرام بـگویـى:
هـر طور راحـتـى ... !


خیلی  منتظرت بودم ...........


جز تو ..........

جز توجز تو کی میتونه عزیز من باشه؟کی میتونه تو قلب من جا شه؟مگه میشه مثل تو پیدا شه؟همه چیزم ای عزیزم    ........


دانلود آهنگ از اینجا    


متن کامل  در ادامه مطلب

 


ادامه مطلب ...

چی تو چشماته........

چی تو چشاته که تو رو اینقد عزیز میکنه

این فاصله داره منو بی تو مریض میکنه

اینکه نگات نمیکنم یعنی گرفتار توام

اینکه صدات نمیکنم یعنی اسیرتوام


دانلود آهنگ زیبای   ماه من از اینجا

ادامه مطلب ...

برا خنده ..........m

بوسوکهای   قشنگ   خخخخخخخ

جک یزدی

جک یزدی در ادامه مطلب
  ادامه مطلب ...

نبودنت را .......

مـــــن

نبودنت را ، تــــــاب می آورم     

رفتنت را ، تحمـــــّل میکنم ...

فراموش شدنم را ، بــــاور میکنم...

امــــــا......

فـــراموش کردنـــت...دیگر...کــارِ مـــن
نــــــیست ....!!!


    

می ماند..اینجا...

می ماند..اینجا...گوشه ی دلم..
یادت را می گویم..
نه تصویری از تو..نه تپش قلبی...نه اشکی..
تنها بیداری یک حس است
و          ......بعد                  .....
تمام نمی شود                        می ماند
همین جا            گوشه ی دلم...  


یکنفر در هـمین نزدیکــی ها...

یکنفر در هـمین نزدیکــی ها
چــیزی .... به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است
خیالـــت راحت باشد      آرام چشمهایت را ببــند
یکنفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است
یکنفر که از همه زیبایی های دنیــا
تـنهـا تـــو را بـــــاور دارد ...........

جاگاه تو ......

اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی
اگر بدانی چقدر دوستت دارم ، درد مرا درمان میکنی
تو عزیزی برایم ، تو بی نظیری برایم ، حرف دلم به تو همین است
قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم