---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

تقدیم به الهه عشق به مناسبت روز فرشته ها ....m

روز فرشته ها   مبارک   ..............................................................


♫♫♫

یه حس تازه نزدیکه بوی عطر تو پیچیده

دلم عاشق شده انگار از اون وقت که تورو دیده

تو نیستی بی تو من ماتم

مثه سنگ خشک و سرسختم

تو باشی عاشقی خوبه

کنارت خوب و خوشبختم

تو ، تو خانومی تو ، چه جذابی

تو خود ماهی که داری می تابی

♫♫♫

واسم یک روز این دنیا بی تو هر لحظه زندونه

تو باشی زندگی زیبا مثه قطره ی بارونه

تو مثل گل حساسی تورو باید نوازش کرد

کنارت زیر یک سقف موند ، همیشه با تو سازش کرد

.............

?????????????????????????????-?

خدا حافظ تو..........

متن آهنگ زیبای عاشقانه خداحافظ تو امین رستمی بسیار جالب       دانلود از اینجا

 


دل آدمـــا،
شــیشــه نیـســت کــه روی آن ” هــــــا ” کنـیــم
بـعـــد بـا انـگـــشـت قــــلب بـکشیـم و
وایــسیــم آب شـــدنـش رو تماشــــا کنــیـم و کیـــــف کنـیـم !!!
رو شیــشـه ی نـــازک دل آدمـــا اگـــه قـلبـــــــــی کــشـیـدی
بـایــد مــــــــردونــه پـــــــاش وایســــتـی …


###################################


پر از یاد تو پره خاطره ، چشام هر شب از نبودت پره


اگه قلب من واست میزنه ، اگه بی چشات دلم میشکنه



خداحافظ تو ، با اینکه هنوزم میمیرم برات ، خداحافظ تو


میسوزونتم آتیش خاطرات ، خداحافظ تو



تا قلبم به تنهایی عادت کنه ، تا اشکم به چشمام خیانت کنه


خداحافظ تو ، خداحافظ تو



قرارمون نبود تنها بری تو ، قرارمون نبود بی تو بمونم


قرارمون نبود فاصله باشه ، قرارمون نبود بی تو بخونم



خداحافظ تو ، با اینکه هنوزم میمیرم برات


خداحافظ تو ، میسوزونتم آتیش خاطرات


خداحافظ تو ، تا قلبم به تنهایی عادت کنه


تا اشکم به چشمام خیانت کنه


خداحافظ تو

هیچ وقت.........

هیچوقت کسی رو پس نزن که،
دوست داره...مراقبته...
و نگرانت میشه...!
چون یک روز بیدار میشی و میبینی...
ماه رو از دست دادی...
وقتی که داشتی ستاره هارو میشمردی...

 

 

وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .

در برابـــرش مسئولـــی
. . .

در برابـــر اشکهایش
. . .

شکستن غرورش
. . .

لــحظه های شکستن در تنهایی
. . . .

و اگر یـــادت بـــرود
! !

در جایـــی دیگر سرنوشــــت به یادت خواهـــد آورد . . . !!!

هوام تویی....


♫♫♫♫♫♫♫♫♫

فقط واسه یه لحظه عاشقم باش
میخوام با این ثانیه دلخوش باشم

یه لحظه با تو و دیگه مهم نیست

تا آخر دنیا اگه تنها شم

 .

هوام تویـــی
صدام تویی غمت تو نگام

تویی اون کسی که میخوام

تویی تو
..
هوام تویی

برام تویی همه ماجرام

غمی که نمیکنه رهام

تویی تو
..

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

اونکه اسمش
داره قلبمو می لرزونه ، تویی

حال بده دل بدحالمو میدونه

تویی

اونی که که باید

بره اما نمیتونه منم

اونکه باید

بمونه اما نمیمونه تویی

هوام تویی صدام تویی غمت تو نگام تویی اونکسی که میخوام تویی تو.. هوام تویی برام تویی همه ماجرام غمی که نمیکنه رهام تویی تو..

♫♫♫♫♫♫♫♫♫


دانلود آهنگ   هوام تویی  از امین رستمی    بسیار زیبا      از اینجا 

احساس قشنگ

 

احســآسـ قـشـنـگـیهـ وقـتیـ بـدونیـ یـکیـ دوســـتتـ دآرهـ ، احـسـآسـ قـشـنـگـیهـ وقـتـیـ بـدونیـ یـکیـ دلـشـ بـرآتـ تـنگـ شـدهـ امــآ قــشـنـگـتـریـنـ احـســآسـ وقـتـیـهـ کـهـ بـدونـیـ یـکیـ هـرگـز تـورو فـرآمــوشـ نـمـیکــنهـ


تنهام بزار برو از یاد ببر منو

تردید نداشته باش این د لشکستنو

دلم گرفته از نگاه آخرت 

همون دلی که شد همیشه پرپرت

بسه دیگه برام به پای من نسوز

من عاشقم هنوز

گریه نکن برام آتیش نزن دلو

تنهام بزار برو

بسه دیگه برام به پای من نسوز

من عاشقم هنوز

گریه نکن برام آتیش نزن دلو

دلتنگ من نشو

تنهام بزار برو

مرا ببخش که ســــاده بودنم دلت را زد

 

          مرا ببخش که ســــاده بودنم دلت را زد...

مرا ببخش اگر عشــــق ورزیدنم چشمانت را بست...!!!

می روم تا آنان که توانا ترند... تو را به اوج

 

بودنــــت برسانند ...

حالا که رفتنی شده ای باشد قبول ...

لا اقل این نکته را بدان :

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم می تپید دلم بود نامهربان . . .

 


مدعی

اونی که مدعی بود عاشقته

تو رو تو فاصله ها تنها گذاشت


بی خبر رفت  .............
بی خبر رفت   .....
بی خبر رفت..
بی خبر رفت


بی خبر رفت و تو این بی راهه ها
ردپاشم واسه چشمات جا نذاشت

آه ......... دل رو سوزوندی
آه .......... چرا نموندی
آه ......... دل رو سوزوندی
آه .......... چرا نموندی


من و هر ثانیه و جنون تو
واسه من همین خیالت هم بسه
بذار جاده ها اشتباه برن
ما که دستمون به هم نمیرسه

نمیرسه
نمیرسه
نمیرسه

آه ......... دل رو سوزوندی

آه .......... چرا نموندی
آه ......... دل رو سوزوندی

آه .......... چرا نموند


***********************



دوستی ها کمرنگ

بی کسی ها پیداست 

راست گفتی سهراب 

آدم اینجا تنهاست

ستاره ای ندرخشید




دانلود کلیپ زیبا از اینجا




فقط نگاهت میکنم

میروی و من فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو، یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو، همین یک لحظه باقی است و شاید همین یک لحظه اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم این عشقی که به من بخشیدی برای همیشه زنده خواهد ماند تو همیشه آنجا هستی ،هنگامیکه فرو افتم ضعف مرا می ستانی و به من نیرو وقدرت می بخشی و برای همیشه دوستت خواهم داشت و در کنارت می مانم همچو فانوسی در تاریکترین شبها بالهایی خواهم بود، که در طول پرواز یاری ات خواهم کرد و در طوفان سر کش ،سر پناهی برای تو خواهم بود...

یه با ر دوباره ............

دلم میخواد فقط یه بار دوباره بات حرف بزنم

فقط صداتو بشنوم هرچی بگی دم نزنم

دلم میخواد بهم بگی دلت برام تنگ شده بود
بگی که وقتی نبودم هیچی برات قشنگ نبود

دروغ بگو ولی بگو هنوز هوامو داری
هرچی که دوست داری بگو نگو دوسم نداری

دروغ بگو ولی بگو هنوز هوامو داری
هرچی که دوست داری بگو نگو دوسم نداری

دلم میخواد واسه یه بارم که شده تو باشی
توشعرای ساده من سرخی واژه ها شی

داغش نمونه به دلم که دستتو بگیرم
اونقده عاشقت بشم تب کنی من بمیرم

دلم میخواد گریه کنم دلت برام بسوزه
بگی که لحظه های با ما هنوزه

دلم میخواد باور کنم که رفتنت یه خواب بود
دلم میخواد باور کنی نبودنت عذاب بود

دروغ بگو ولی بگو هنوز هوامو داری
هر چی که دوست داری بگو نگو دوسم نداری

دروغ بگو ولی بگو هنوز هوامو داری
هر چی که دوست داری بگو نگو دوسم نداری

دروغ بگو ولی بگو……
هرچی که دوست داری بگو…..

تو نباشی.........

سلام  امیدوارم سال نو بهتون خوش گذشته باشه و خوب و خوش باشید




  دانلود نماهنگ تو نباشی بسیار زیبا از  سحر    دانلود از اینجا