---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

ماه من قصه نخور----------------

ماه من غصه نخور زندگی جزرومد داره

دنیامون یه عالمه ادم خوب و بد داره
ماه من غصه نخور همه که دشمن نمیشن
همه که پر ترک مثل من و تو نمیشن
ماه من غصه نخور مثل ماها فراوونه
خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه
ماه من غصه نخور گریه پناه ادماس
تروتازه موندن گلها مال اشک شبنماست
ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه

                                 اونی که غصه نداشته باشه ادم نمیشه

                              ماه من غصه نخور خیلی ها تنهان مثل تو
                               
خیلی ها با زخمای زندگی اشنان مثل تو
                             
ماه من غصه نخور زندگی خوب داره واسش
                                
خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت
                                 
ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه
                             
اونی که غصه نداشته باشه ادم نمیشه
                         
ماه من غصه نخور دنیا رو بسپار به خدا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد