---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

کجایی پس.................

تو ای پری کجایی؟
                                  
که رخ نمی نمایی
             
از آن بهشت پنهان
                                   
دری نمی گشـایی
..........  ادامه
  

تو ای پری کجایی؟
                                  
که رخ نمی نمایی
             
از آن بهشت پنهان
                                   
دری نمی گشـایی

من همه جا،پی ِ تو گشته ام
                               
از مَه و مِهر،نشان گرفته ام
بوی تو را،زِ گُل شنیده ام
                                
دامنِ گــــــل،از آن گرفته ام

تو ای پری کجایی؟
                                  
که رخ نمی نمایی
             
از آن بهشت پنهان
                                   
دری نمی گشایی

دلِ من،سرگشته ی توست
           
نفســم؛آغشته ی توست
                 
به باغِ رویاها،چو گُلت بویم
                             
در آب و آئینه،چو مَهت جویم
                 
تو ای پری کجـــــــایی

در این شبِ یلدا،ز پی ات پویم
                          
به خواب و بیداری،سخنت گویم
                  
تو ای پری کجـــــــایی

مَـــــه و ستاره دردِ من می دانند
                           
که همچو من پیِ تو سرگردانند
شبــــی کنارِ چشمــه پیدا شـــــو
                            
میانِ اشــکِ من چو گل وا شو

تو ای پری کجایی؟
                                    
که رخ نمی نمایی
               
از آن بهشت پنهان
                                     
دری نمی گشایی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد