---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

جز تو ..........

جز توجز تو کی میتونه عزیز من باشه؟کی میتونه تو قلب من جا شه؟مگه میشه مثل تو پیدا شه؟همه چیزم ای عزیزم    ........


دانلود آهنگ از اینجا    


متن کامل  در ادامه مطلب

 


 

جز توجز تو کی میتونه عزیز من باشه؟کی میتونه تو قلب من جا شه؟مگه میشه مثل تو پیدا شه؟همه چیزم ای عزیزم    ........

جز من کی واسه دیدن تو حریصه؟اسمتو رو قلبش مینویسه؟گونه هاش از ندیدنت خیسه؟همه چیزم وای عزیزم  تو نباشی بیقرارم بد میبینم بد میارم بی تو من حس ندارم سر بزیرم گوشه گیرم کاش بمیرم بی تو من همه چیزم آی عزیزم همه چیزم واسه ما دوتا کی بهتر از ما؟
از همین امروز تا آخر دنیاواسه ما دوتا کی بهتر از ما؟از همین امروز تا آخر دنیاهمه چیزم وای عزیزم.....جز تو کی میتونه عزیز من باشه کی میتونه تو قلب من جا شه
مگه میشه مثل تو پیدا شه همه چیزم ای عزیزم جز من کی واسه دیدن تو حریصه؟اسمتو رو قلبش مینویسه؟گونه هاش از ندیدنت خیسه؟همه چیزم وای عزیزمت و نباشی بیقرارم بد میبینم بد میارم بی تو من حس ندارم سر بزیرم گوشه گیرم کاش بمیرم بی تو من همه چیزم آی عزیزم همه چیزم
……….. . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد