---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

نوروز پیشاپیش مبارک باد

بهار ثانیه ثانیه از راه میرسد و اینجا کسیست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری دوستت دارد . . .
نوروز پیشاپیش مبارک باد . . .


 

 

خداوندا ، در این واپسین روزهای سال دلم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان ، هر کجا زخمی است مرهم ، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد . پیشاپیش سال نو مبارک ، سال خوبی داشته باشی




من می مانم و تو
تو می مانی و من
و خاطره هایی که بینِ ماست ...
این روزها که می وزند بادها از جانبِ کوه
و سنگ ها را به خلوت هایِ سرد می خوانند ،
ما در دست هایِ گرمِ هم می روییم
و سبز می شویم ...
گمان نکن که نمی دانم
تو به رویِ خودت نمی آوری .
وگرنه من خوب می دانم
که چقدر سبزتر از مَنی ،
و چقدر گلدانِ دست هایت بزرگتر از من است ....
حیف !
کاش قدرِ دست هایت را بدانی
باغ برایِ دست هایِ تو ، کَم است
چه برسد به من
که برگ هم نیستم !



.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد