---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

نسیم عطر تو

رایحه  و عطر تورو میشه از فرصنگهای دور  احساس کرد

هر وقت از این کوچه گذر میکنی عطر گل مریمت تا مدتها تو کوچه مون به یادگار میمونه

اگر چه دوست داری فراموشم کنی اما تو تنهایی ... کی میتونه دل تنهاتو   تو آغوشش بگیره


 تمام این کوچه رو گل مریم کاشتم که هر روز فکر کنم که تو اومدی ........


از تو گذشتن سخته باتو نبودن درده

زنده بودنم مرگه بدون تو و عشقت باسه من

وجود  من ما ل تو قلب - تو هم مال من عزیزم   

رفتن تو مرگ منه   دستای تو تو دست منه ......  





در انتظارت ،
ثانیه های تاریک فراق را
برسپیدی چشم هایم دوختم
امّا چه بی رحمانه !
تیک تاک ساعت ؛
بر سرم پُتک می کوبید
قلبم از ضربان ایستاد ؛
وقتی عقربه های ساعت ؛
بر من دهن کجی کردند و
از رفتن نماندند!
و چه زود،
دیر شد آمدنت!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد