---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

دوست دارم دلم میگیره بی تو بی هوا

دوست دارم دلم میگیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تو بی صدا


چشای من پر خواهش نگاه تو یه نوازش برای این دل دیوونه
دلم برات پر میکشه و صدات واسم ارامشه نگات مثه نم بارونه
دوست دارم دلم میگیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تو بی صدا
عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه هر جا تو هر نفس دل واسه تو میزنه
کی غیر تو عزیزم همه حرفامو میدونه اشکامو کی میفهمه غم چشمامو میخونه
عشقت کار خدا بود که تو رو به دلم داده دنیا منو فهمیده مهرت به دلم افتاد


دانلود آهنگی زیبا و دلنشین بی هوا از امین رستمی، تقدیم به عشقم      دانلود از اینجا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد