---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

کسی را دارم ...

کسی را دارم....

که انقدر برایم کسی هست که
نگاهم دنبال کسی نیست
و
هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر
کسی به چشمانم نمی آید "هرگز"
و هیچ نگاهی،
دلم را نمی لرزاند "هرگز"
تنها یک نفر هست که همانند
گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته !
انسان که سهل است،
وجودش را به دنیا هم نمی دهم!

 

 

 

بچه بودیم یکی صدازد،داداشی میای بازی کنیم بعدبازی گفت توبهترین داداش دنیای،دانشگاه رفتیم گفت،توبهترین داداش دنیای،ازدواج کردو رفت بازم بهترین داداش دنیاشدم،اومرد  زیرتابوتشوگرفتم به خودم گفتم اگه زبون داشتی بازم میگفتی بهترین داداش دنیای،امابعد دفترخاطراتشو نگاه کردم،نوشته بود،عشقم بودی هستی اماازترسم میگفتم بهترین داداش دنیای!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد