---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

ما ایرانیا

  ما ایرانی ها وقتی میخوایم از کسی تعریف کنیم :

 

عجب نقاشیه نکبت

چه دست فرمونی داره توله سگ

چقدر خوب میخونه بد مصب

چه گیتاری میزنه ناکس

استاده کامپیوتره لامصب

موی کوتاه به طرف میاد :چه عوضی شدی

عجب گلی زد بی وجدان

بی شرف خیلی کارش درسته

دوستت دارم عوضی …!

 -*-*-*-*-*-*-*-

اما وقتی میخوایم فحش بدیم:

 

برو شازده

چی میگی مهندس

آخه آدم حسابی

دکتر برو دکتر

چطوری آی کیو؟

به به! استاد معظم!

کجایی با مرام؟

باز گلواژه صادر فرمودی؟

شما امر کردی؟

-*-*-*-*-*-*-*-*

یکی به من بگه دلیلش چیه

--------------------------------------------

مجلس بی ریاست    بفرمائید   تعارف نکنید    

 


 

 


 

 

دختری به کوروش کبیر گفت: من عاشقت هستم 

کوروش گفت: لیاقت شما برادر من است که از من زیباتر است و پشت سز شما ایستاده.... 

دخترک برگشت و دید کسی نیست

کوروش گفت: اگر عاشق بودی پشت سرت را نگاه نمی کردی.

 

***

 

   کلاغ و طوطی هر دو زشت و سیاه آفریده شدند

 طوطی اعتراض کرد و زیبا شد

کلاغ هم راضی به رضای خدا بود

 اکنون طوطی در قفس است و کلاغ آزاد

***

از فشار زندگی نترسید 

به یاد داشته باشید 

فشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل میکند . . .   

***

خوبی بادبادک اینه که   

 می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده  

ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده .  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد