---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------
---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

---------( * _ * )--------(^ _ ^)-------

باورم نمیشه اینقد آسون رفتی از کنارم......


دلم می خواد ببینمت
بازم بخندی تو نگام
آخه فقط تو می دونی
از زنده بودن چی می خوام

دلم بهم می گفت تو رو
میشه یه جورِ دیگه خواست
آخه فقط قلبِ توئه
که با من انقدر سربه راست


از تو دلگیرم
که نیستی کنارم
من دارم می میرم
تو کجایی؟؟!!!
من باز بی قرارم

می دونی جز تو
کسی رو ندارم
باورم نمیشه
انقدر آسون رفتی
از کنارم

از تو دلگــــــیــــــرم

 

از تو دلگیرم
که نیستی کنارم
من دارم می میرم
تو کجایی؟؟!!!
من باز بی قرارم

می دونی جز تو
کسی رو ندارم
باورم نمیشه
انقدر آسون رفتی
از کنارم

از تو دلگــــــیــــــرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد